środa, 7 stycznia 2015

Kleopatra na karnawał! 23 Finał WOŚP!

Na pewno w ostatnim czasie na wielu blogach trafiacie na wzmianki o licytacjach biżuterii (i nie tylko) wykonanej w tym roku przez biżuteryjki na aukcję WOŚP. Od dwóch lat obserwowałam wspaniałe dokonania biżuteryjek na tym polu- cudnej urody bransoletki, naszyjniki i torebki. W tym roku znów się zagapiłam i zareagowałam trochę zbyt późno, zdążyłam jednak dołączyć się do projektu maski Kleopatry, który zachwycił mnie od razu. :)) Zgłosiłam się do szydełkowania sznurów na włosy- powstały z drobniutkich koralików TOHO 15/0. Pechowo czas gonił, że nie zdążyłam ich sfotografować przed wysłaniem, jednak to efekt końcowy jest powalający, a podkreśliła go niesamowita sesja zdjęciowa. :))





Jestem na prawdę szczęśliwa, że w tym roku udało mi się dorzucić swoje pięć groszy, mam nadzieję, że w przyszłym roku zorientuję się na czas i wezmę udział w kilku różnych projektach. W tym roku ich różnorodność jest powalająca! Obejrzyjcie koniecznie wszystkie aukcje, a ja szczególnie zachęcam Was do odwiedzenia tej tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...