wtorek, 14 października 2014

Osoba, która mnie inspiruje- Aga Sobel.

Kiedy zobaczyłam ten temat dwa dni temu na blogu Uli pomyślałam, że będę miała z nim straszny problem- jest tyle osób, które mnie inspirują, że byłam pewna, iż nie dam rady się zdecydować. Dziś, kiedy usiadłam do komputera nagle miałam pustkę w głowie- owszem inspiruje mnie wiele osób. Studnią inspiracji bez dna są inne blogerki (o niektórych z wielu pisałam tutaj), moja rodzina, bliżsi przyjaciele i dalsi znajomi, a także osoby, których nie miałam przyjemności poznać- jak papież Jan Paweł II, X. Jan Twardowski, Wisława Szymborska, czy wiele, wiele innych.

Zdjęcia pochodzą z bloga Agnieszki www.sopelka-art.blogspot.com
Mimo to, postanowiłam dziś napisać o Agnieszce- również blogerce, na której stronę wpadłam rok temu zupełnie przypadkowo- szukając informacji o metal clay. Choć z początku rzuciłam okiem tylko na jeden post- to co przeczytałam, dodało mi wiary w swoje marzenia i skłoniło do ich realizacji. Poleciałam wtedy do Stormu kupić opakowanie gliny, której nie trzeba wypalać. W poście na który trafiłam Aga akurat chwaliła się swoimi osiągnięciami w konkursach m.in pierwszym miejscem w Metal Clay Europe Challange. Napisała "Te nagrody mają dla mnie ogromne znaczenie, tym większe, że zdaję sobie sprawę z tego, że ciągle jestem na początku mojej biżuteryjnej drogi (nie minęły nawet dwa lata od dnia, w którym po raz pierwszy przeczytałam nazwę "metal clay"). " Postanowiłam ćwiczyć lepienie drobnych form, mimo tego, że wiedziałam, że z pewnością minie jeszcze rok, dwa czy trzy zanim spróbuję swoich sił w metal clay. Teraz, kiedy bliżej mnie jest perspektywa zajęć z ceramiki- jeszcze niecierpliwiej podskakuję na myśl o możliwości wypalania własnej biżuterii.

A kto Was inspiruje? Może rodzina, przyjaciele, inne blogerki, czy celebryci? Koniecznie dajcie znać. ;)

8 komentarzy:

  1. fantastycznie, że spotkałaś na swojej drodze taką osobę. Życzę Ci powodzenia w realizowaniu swoich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę, życzę równie inspirujących ludzi na Twojej życiowej drodze :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Nie znałam bloga Agnieszki wcześniej ale chętnie tam wejdę i odwiedzę stronę. Tak sobie czytam i chciałabym aby kiedyś ktoś tak o mnie napisał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? Tworzy cudowne prace, a 'staż' w tej technice ma stosunkowo króciutki :)

      Usuń
  4. Kurcze, to ja teraz po raz pierwszy słyszę o czymś takim jak "metal clay" :) Dzięki temu wyzwaniu. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Ależ miła niespodzianka! Baaardzo serdecznie dziękuję!! :))
    Ostatnimi czasy mocno zaniedbałam blogosferę, dlatego dopiero teraz trafiłam do Ciebie.
    Z całego serca dziękuję za to wyróżnienie i mocno trzymam kciuki za Twój rozwój w metal clay. Mam nadzieję, że zaczniesz tworzyć w glinkach metali wcześniej niż napisałaś, bo to naprawdę wdzięczna technika i coraz popularniejsza w naszym kraju - zachęcam! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...