wtorek, 26 sierpnia 2014

Bałtycka kolekcja- "Afrodyta".

Kto czyta ten wie, że niedługo przeprowadzam się do Gdańska. Mam wrażenie, że gadam głównie o tym. ;) Z mojej krótkiej wycieczki w celu przewiezienia mebli do nowego mieszkania przywiozłam przeszło kilogram Bałtyckich skarbów. Nie mówię niestety o bursztynach- tych w Sobieszewie znaleźliśmy tylko (aż! ;)) kilka drobinek. Jednak kamyczki o których mówię są równie piękne, choć dla wielu mogą się wydawać po prostu 'zwykłakami', dla mnie są godne uwagi. :) 

Tak więc na razie powstały 4 wisiory, ale kamyków jeszcze trochę mam no i wyprawę do Gdańska w planach. Dziś chciałabym przedstawić Wam Afrodytę, która wyłoniła się z morskiej piany i delikatnie pobłyskuje srebrnymi drobinkami.



Wyjątkowej urody kamyczek oprawiłam w Toho 11/0 silver-lined Rosaline, transparent-frosted Rosaline, oraz permanent finish-galvanized aluminium, oraz Toho 15/0 silver-lined Rosaline. Całość zawisła na peyotowej krawatce z srebrzystych Toho i na delikatnym sznurku wklejonym w końcówki w kolorze srebrnym.



Gdańsk jest wspaniałym miastem, w ciągu najbliższych lat będę je co raz lepiej poznawać- co mnie niesamowicie cieszy. Tak aby podzielić się z Wami moją radością wprowadzam od przyszłego miesiąca cotygodniowy cykl inspirowany pięknem tego nadmorskiego miasta. W ramach cyklu znajdą się głównie foto-inspiracje, moje prace natchnione Gdańskiem, ale także opisy miejsc wartych odwiedzenia i oczywiście wisiory z morskich kamieni. :) Mam nadzieję, że takie internetowe zwiedzanie Gdańska się Wam spodoba. 
Piszcie co chcielibyście zobaczyć najpierw! 

Do weekendu jeszcze trochę, ale jestem dobrej myśli, chyba zgram sobie rozmówki hiszpańskie, aby podczas niewymagających myślenia czynności zabić trochę czasu. ;)

2 komentarze:

  1. Zwyklaczek, ale jaki podrasowany... ;-). Uwielbiam takie klimaty!
    Jestem z Gdańska, ale chętnie spojrzę na miasto Twoimi oczami...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jeżeli obie będziemy w Gdańsku- trzeba się kiedyś umówić na kawę! :)

      Usuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...