piątek, 30 maja 2014

Przy nocnej lampce- historia kryształowej koli

Jak już pisałam nie raz, nie dwa mam teraz znacznie więcej czasu i poświęcam go na szycie o wiele więcej niż kiedyś, nadal jednak najprzyjemniej szyje mi się przy nocnej lampce. Gdy wszyscy w domu już śpią, zachodzące słońce (choć niezwykle urokliwe) nie świeci mi prosto w oczy, gdy mogę włączyć kolejny odcinek The Closer i główkując nad zagadkami kryminalnymi równocześnie tworzę. Gdy zastanawiam się co zmienić w danym naszyjniku czy kolczykach po prostu przymierzam je na sobie i przyglądam się własnemu odbiciu w szybie okna o którą obijają się ogromne ćmy. W takich właśnie okolicznościach wykańczałam mój najnowszy twór- kolię z kryształów swarovskiego. Pracę nad nią zaczęłam już jakiś czas temu- z początku jej centralnym elementem miał być prawie 3cm czeski guzik, który jednak uznałam za zbyt okazały do tej delikatnej pracy. Przez zmieniającą się jak w kalejdoskopie wizję musiałam dwukrotnie domawiać materiały, na szczęście wszystko zdążyło przyjść w odpowiednim czasie i tak, pracując wczoraj od kolacji do drugiej w nocy, a dziś od dziewiątej rano do trzynastej, zdążyłam! Skończyłam! Zrobiłam zdjęcia przy całkiem udanym świetle i wysłałam je na konkurs korallo. :) Gdzie główną nagrodą jest kilogram koralików TOHO! Oj chciałabym, chciała. :)


Do wykonania kolii użyłam kryształów Swarovskiego Rivoli 8mm-18mm w kolorach  Crystal, Crystal Golden Shadow, Crystal Cooper i Smoken Topaz. Do tego koraliki TOHO metaliczne w kolorze złota i bronzów oraz FP 3mm crystal AB przy większych kryształkach oraz Metalic Bronze na wykończeniu z tyłu. 




Osobiście jestem zadowolona z efektu i mam co raz większą ochotę na takie mini-kolie, strasznie mi się podobają :) 


Wspomniałam o ćmach obijających się o okno i tak sobie myślę, że chyba coś takiego uszyję.. ;) Teraz pracuję nad nowymi projektami dla Royal Stone- pierwszy na warsztat poszedł żuk. :)

10 komentarzy:

  1. I wcale się nie dziwię, że masz na nie ochotę! Kolia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest :) Zupełnie jak żywcem wyjęta z elementów charakteryzacji w kostiumowej superprodukcji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, marzę, że kiedyś taki właśnie będzie użytek z mojej biżuterii :)

      Usuń
  3. Iście królewska kolia- piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, robi wrażenie, idziesz jak burza z tymi koralikami:) ja już się doczekać nie mogę Twojego żuka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się działać w myśl "Każda praca ma być nowym wyzwaniem" :) Teraz biorę się za dłuugaśny sznur z koralikowych kulek, więc muszę uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  5. Piękna kolia! powodzenia w konkursie:) pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dostać taki kilogram koralików to by było szczęścieee :)

      Usuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...