sobota, 1 lutego 2014

Pierwszy lutego- bliżej Walentego.

Widzicie jak ładnie mi się zrymowało w tytule? Wspaniały początek ferii. Wiem, że obiecuję i obiecuję te zdjęcia, ale jak zwykle nie mam na to wystarczająco dużo czasu. Ale dziś pierwszy dzień ferii. Zrobiłam już wszystkie zdjęcia i ponad połowę obrobiłam, także możecie spodziewać się dostawy broszek do galerii. W tym... walentynkowych serduszek! Na razie uszyłam 4, nie potrafię mimo wspaniałej okazji szyć w kółko tego samego wzoru, więc serduszka przeplatam z innymi wzorami.

A więc dziś przedstawiam Wam 4 serduszkowe broszki, jeszcze ciepłe, specjalnie na walentynki. :)

Pierwsza jest moją ukochaną broszką:
I love Pac Man!


 Sama prawda, nie mogłam się powstrzymać. Głęboka czerwień i musztardowa żółć, świetnie razem pasują i moją prawdziwe przesłanie! ;)




Broszka druga. Jeśli widzicie tu faceta z wielkim nosem wgryzającego się w masę koralików, to...
widzicie dokładnie to samo co ja. ;) Z początku chciałam zrobić 'złamane serce', ale kiedy dostrzegłam ten wielki nos na męskim profilu.. to było to. ;)








 Później doszłam do wniosku, że zapewne nie każdy będzie chciał koniecznie czerwonego serduszka, bo przecież różowy też jest niezwykle twarzowym i modnym kolorem. ;) Więc powstała i złoto-różowa broszka.








A później wróciłam do czerwieni, do której chyba jednak mam słabość.. Wzór powstał w mojej
głowie już dawno temu, później na jego bazie powstało logo, które widzicie w lewym, dolnym rogu każdego zdjęcia. ;) Jestem zakochana w tym dyndającym zameczku. Na pewno powstanie jeszcze broszka, albo.. pięć wykończona w ten sposób. ;)




 Dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy dotarli do końca postu!
A dla ciekawskich- śliczne pudełko na biżuterię dostałam na imieniny. :) Jest rewelacyjne i wyszło na jaw, że biżuteria nie musi pozować na tle szyszek. :)

Udanego weekendu!





5 komentarzy:

  1. Pac Man jest śliczny, ale zdecydowanie ostatnie serce mnie oczarowało. Super pomysł z tym zamkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie, nie umiem wybrać tej naj naj - wszystkie są naj :D fajny projekt logo wybrałaś!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie hitem jest ta z nosem :)
    Fuksjowa też jest świetna.
    Bardzo fajnie wygląda nowy baner, pasuje do Twoich broszek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekło ostatnie serce! Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, chociaż zakochałam się w tej czerwonej.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...