wtorek, 18 lutego 2014

Piękno tkwi w odmienności- szaleję na punkcie...

...zwierząt albinosów.


No i nie mogłam nie uszyć albinoska kiedy ujrzałam te zdjęcia śnieżnobiałych pawi (poniżej), czy innych ptaków. No nie wiem, w życiu wyznaję dewizę, że to co inne jest wyjątkowe. A wyjątkowość od piękna dzieli tylko zdolność dojrzenia go. 


 Tak więc z kremowej czesanki filcowej z wełny nowozelandzkiej powstało 'upierzenie', centrum oczka stanowi koralik w miedzianym kolorze otoczony dwoma kręgami toho z złotym środkiem. Tymi samymi koralikami wyszyłam ogon oraz skrzydełko, które przyozdobione jest również taśmą cyrkoniową preciosa. O zamku chyba nie muszę wspominać? ;)



 A to jedne z piękniejszych zwierzaków, które znalazłam :)


Jeżeli ktoś mi powie, że ten paw nie jest niesamowity.. Choć zastanawiam się trochę, czy ktoś go nie 'odpicował' w photoshopie. Ale tak, czy siak- inspirujący!


Chciałabym podzielić się z Wami piękną piosenką o 'inności' i balecie. ;) (tak, niektórzy mogli już zauważyć, że uwielbiam soundtracki z Glee ;))


Przypominam o Candy ogłoszonym w poprzednim poście! Banerek znajdziecie na pasku bocznym bloga!

http://lore-art.blogspot.com/2014/02/idz-za-gosem-serca-walentynkowe-candy.html

11 komentarzy:

  1. broszka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa ja też uwielbiam soundtracki z glee i Glee ogólnie!! <3
    Broszka wyszła bardzo ładnie, miło oglądać fajnie wykonaną pracę:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na 27 II na nowy odcinek! :D Dziękuję! Zapraszam do udziału w candy :)

      Usuń
  3. ja co prawda szaleństwa za albinosami nie podzielam, ale broszka śliczna :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie moje dziwadło ;) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Paw chyba rzeczywiście poprawiany ale i tak piękny, broszka również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny albinosik. Zwierzaki potrafią dać wiele ciekawych inspiracji, a paw jest faktycznie genialny i nie jest przerysowany. On faktycznie istnieje w Mississippi > http://albino-peacock.blogspot.ie/2007/11/white-blue-peacock.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ptaszek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...