piątek, 21 lutego 2014

Moc zgłoszeniu numer 25!

<brfmrwrbrrrrmrrfrrr> Leci moc! Wysyłam ją prosto do mojej złoto-srebrnej broszki zgłoszonej na wyzwanie "Srebrem i złotem malowane" w To Co Kocham. Marzy mi się wygrana bonu na zakupy w ich wspaniałym sklepie. :) Zdradzę Wam w tajemnicy, że biorę się trochę za bary z nowymi technikami (ale to bardzo powoli i nie liczcie na razie na zbyt wiele nowych prac), a także- co mnie ogromnie, ogromnie cieszy- bo marzyłam o tym od dawna: zamówiłam 0,5kg (słownie pół kilo!!) czesanki hiszpańskiej (jak by ktoś nie wiedział ile to może być 0,5kg wełny to jest to tyyyyyyyle) i barwniki i będę farbować! Może jeżeli uda mi się namówić Inaurem to zrobimy z tego małe sprawozdanie? W każdym razie liczę, że uzyskam wszystkie kolory świata i będę mogła wpaść w szał twórczy bez ograniczeń (ale tylko w piątki wieczorem ;) ). Zdałam dziś egzamin praktyczny na prawo jazdy. Niesamowicie się cieszę, bo każde 140zł na kolejne podejście to taaaaak dużo nie kupionych koralików!

No więc do sedna dzisiejszego postu przechodząc- oto uszyta na wyzwanie srebrno-złote zamkowa 'mucha'. Tym razem odpuściłam sobie filc (oj dawno tego nie było!) dzięki czemu broszka stała się trochę bardziej elegancka i mniej włochata. :D 






Tułów oczywiście z zamka, podobnie jak 'obramowanie' skrzydełek wypełnione szklanymi koralikami w dwóch przenikających się odcieniach koloru złotego. Oczko z metalowego koralika w lśniącym srebrnym kolorze- odbija się w nim dla Was mój aparat i ręce. ;)

Na prawdę miło mi widzieć, że niemal codziennie dołącza ktoś do grona obserwatorów- zastanawia mnie tylko jedno- umierające śmiercią powolną candy. Powiedzcie- czy Waszym zdaniem powinnam zmienić jakieś zasady? Może nagrodę? Co sprawia, że nie macie ochoty się zapisywać? Co by to zmieniło? ;)

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Twoją wygraną.

    A co do candy, to poszło na priv... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i gratulacje, supełki trzymały za Ciebie dzisiaj koralikowe kciuki :) Brocha piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdanego egzaminu na prawo jazdy, a boszka bardzo elegancka. PRzypomina mi takiego małego trzmiela :) Superowa :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...