piątek, 24 maja 2013

W wełnę zaplątana.. / Entangled in wool..

Nie wiem czy wiecie jak to jest, ale osoby filcujące pewnie dobrze mnie rozumieją.. Mianowicie, kiedy się już raz wkręci w filcowanie, to trudno przestać.. Czy to filcuje się kuleczki, czy kwiaty, czy moje filcowe zwierzaki, kiedy raz wpadnę to po uszy.. :) Dziś pokażę Wam bransoletkę w bardzo lubianej przeze mnie kolorystyce. Z początku miała być cała z filcu- bez ceramiki, ale uznałam, że białe kuleczki zbyt szybko się zabrudzą.. Więc jest jak jest. :) Kuleczki sporej wielkości, nawleczone na szarą wstążeczkę, wdzięcznie prezentuje się na ręce.. :) Przepraszam za nieobrobione zdjęcia, nie mam odpowiedniego programu na komputerze u brata ;)

I'm not sure if you know how it is, but I belive that other people which are felting will understand me. Namely, when you will once start to felt you don't know how to stop. It doesn't metter what I am felting, I'm just doing it. :) So today I will show you bracelet with a few ceramic beads. At first I wanted to use only felt ones but then I thought that white wool will probably become dirty in a few days so I used ceramic. Strunged on a grey ribbon are looking really good. :) I'm sorry that photos aren't squared, I don't have appropriate programme at my brothers computer.




Dziś hurtowo wycinam płatki z organzy mam ich już kilkaset w kolorach pomarańczu, czerwieni, brzoskwini, bieli i zieleni. Mam piękną wizję kwiatów, które z nich wyjdą w najbliższym czasie lecz do tego jeszcze długa droga.. ;) W niedzielę czeka mnie i moje kwiaty sesja zdjęciowa, oby pogoda dopisała ;) 

Today I'm cutting petals for my flowers. I have a few hundreds of them in orange, red, peach, green and white colours. I have a really colourfull vision of new flowers :) At Sunday I will have a photography session with my brooches. Wish me luck! :)

Miłego weekendu!!
Have a nice weekend!

4 komentarze:

  1. No to filcowania nie spróbuję, starczy mi moich obecnych hobby, kolejnego już nie wcisnę :) Bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwio! Zamiast kliknąć zaakceptuj usunęłam twój komentarz, przepraszam :( Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Również lubię taką kolorystykę ;) i wpadłam w filcowanie po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda uroczo z tą wstążką:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...