niedziela, 26 maja 2013

Jak nosić kwiaty w tym sezonie? Jak się da! / How should we wear flowers? Thaaaat much!

Właśnie tak! I o tym będzie w najbliższych postach! Przygotowałam dla Was ogrom kwiatów i aż trzy stylizacje, które chciałabym Wam w najbliższym czasie pokazać. Czym się kierowałam? Po pierwsze właśnie kwiatami. Stworzyłam ich ostatnio wiele, ponieważ chciałabym pokazać jak bardzo są uniwersalne. Pasują do looku bardziej formalnego, jak i na co dzień. Każda z stylizacji będzie w trzech kwiatowych odsłonach. Co mam na myśli? Otóż wymyśliłam, że dzięki zapięciom do broszek z zabezpieczeniem ten sam kwiat może nam służyć na wiele sposobów. (wybaczcie tak bardzo nieprofesjonalne bycie modelką, ale nie to jest tu najważniejsze, o! poza tym straszna ze mnie łamaga :))

That's right! And I will tell you about it in a next few posts! I've prepared for you houndreds of flowers and three stylizations, which I would like to show you in next few days how universal they are. They suit casual and smart look. You can wear them anywhere you want! So I will show you three options for every stylization. I made up that thanks to special brooches clasp you can wear your flower in many different ways!

Możecie przypiąć go do gumki i ozdobić nim ulubioną fryzurę- kitkę, albo kok. :)
You can pin it to your hairband and decorate your favourite hairstyle!


Możecie przypiąć je jak tradycyjne broszki do marynarki, bluzeczki, sweterka czy torebki.
Or you can pin it to your fav sweater, jacket or even a bag.






Możecie też (hit sezonu!) przypiąć kwiaty do opaski i stworzyć własną, niepowtarzalną kompozycję! Własna łąka na głowie, a co! 
Also you can (must have!!) fasten flower to headband and create your own compositon!
musiałam trochę pomachać głową, żeby w końcu uchwycić kwiatki. :)
A tu cudowne buty:
Great shoes:


Marynarka(jacket)- Reserved - 70zł
Koszula(shirt)- Kramberry-> Forever Vintage -> Golden Gates ->C&A - 18zł
Spódnica(skirt)- dawno temu, po kuzynce (from my cousin)
Kolczyki(earings)- Ruda plecie- bezcenne :)
Kwiaty(flowers)- Lore Art, niebawem dostępne w sprzedaży ;) 
Pierścionki(rings) - Lore Art
Bransoletka(bracelet)- Lore Art
fot. Aleksandra Z.

Kwiaty nie tylko są niesamowicie modne w tym sezonie, ale także tak różnorodne, że dają nam nieskończone możliwości łączenia kolorów, materiałów, kształtów i wielkości. Dzięki specjalnym zapięciom z zabezpieczeniem broszka może stać się dowolną ozdobą. 

Flowers are not only really fashionable but also various that they give us an opportunity in connecting different colours, textures, sizes and shapes. Thanks to special brooch clasp flower can become any decoration you want! ;)

Udanego tygodnia i wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam!!
Have a nice week and happy Mothers Day!!

8 komentarzy:

  1. Nina, pięknie dobrałaś kolory całości! No i już Ci wcześniej mówiłam, jak fajnie wymyśliłaś z tymi kwiatami, więc już nie będę teraz tak słodzić :)
    Wiedz, że bardzo mi się dziś wszystko podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory broszeczek cudowne, jedne z moich ulubionych i chyba już wiem w jakich odcieniach będzie moja najnowsza ważka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widziałam takie przy butach i wyglądały oryginalnie i stylowo tylko pewnie się zabrudziły, a Twoje kwiatuszki takie ładne, że nosiłabym je nawet do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne broszki, zestaw bardzo fajnie skomponowany ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja ;) fajne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. broszki cudne super dobrane pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!Ja moje powinnam dostać już niedługo :))))

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...