sobota, 27 kwietnia 2013

Volar- broszka mucha z zamka

 Dziś pokażę Wam nowy zamkowy twór. Cieszę się, że tak bardzo przypadły Wam do gustu :)



Lubię broszki z elementami wyszytymi koralikami. Filc sam w sobie jest uroczy, ale w towarzystwie koralików w moim mniemaniu robi furrorę :)




Broszka z ręcznie filcowanej wełny nowozelandzkiej w ciemnoszarym kolorze. Formę muchy wytycza metalowy zamek błyskawiczny. Skrzydełka wyszyte drobnymi, szklanymi koralikami o nieregularnych kształtach tworzącymi ciekawą mozaikę zielenii. Oczy muchy stanowią dwie piękne kuleczki malachitu. Idealnie ozdobi ulubioną bluzkę, torebkę, czy sweterek.
Wymiary 7x6cm

Dostępna w galerii KuferArt :) (jak tylko ją zaakceptują)
I oczywiście u mnie prywatnie ;)

Zostałam po raz drugi nomonowana do Liebster Blog :)
Poza wyróżnieniowym banerkiem dostałam takie oto pytania:

1. Mój sposób na deszczowy dzień to … szycie oczywiście, przy kubku gorącego kakao :)
2. W tęczy lubię … przenikanie się kolorów
3. Jeśli spacer to … w wygodnych butach
4. Moje hobby … rękodzieło szerokopojęte :)
5. Cenię sobie … czas wolny
6. Nie wyobrażam sobie życia bez … wielu, wielu rzeczy, osób, spraw czynności..
7. Mam nadzieję … na szczęśliwą przyszłość. Dobrze zdaną maturę, studia, pracę i wiele, wiele innych.
8. W ludziach szukam … pasji
9. Uśmiecham się zawsze kiedy … widzę końcowy efekt mojej pracy.
10. Lubię siebie za …  siłę woli, kreatywność i ośli upór
11. Życie osładzam sobie ... lodami! 

5 komentarzy:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...