piątek, 15 lutego 2013

Broszkowe wyzwanie :)

Jak tam zdrowie u Was? Dziękuję za Wasze liczne odwiedziny. :)) Jakiś czas temu pokazywałam Wam broszki- szyszki :) Od tego czasu zrobiłam jeszcze kilka, ale skończyły mi się tegoroczne szychy.. ;) Wiec dziś przedstawię Wam mojego faworyta, którego zmontowałam na wyzwanie Kreatywnego Kufra i którego zdecydowanie zostawię sobie. :)
Za jakiś czas dodam zdjęcia innych szychów. 
Do wyzwania Kufra zgłoszę na pewno jeszcze inne broszki, ale nie wszystko na raz ;) Myślę może o jakiejś muszce, czy też innym filcowym stworze. Może macie jakiegoś faworyta wśród moich najróżniejszych broszek? Ich u mnie nie brakuje :P


Zgłaszam czerwoną, ale pokaże Wam też taką, która powstała jakiś czas temu i również została u mnie na stałe. :))
Wielokrotnie pokryte lakierem do drewna co nadało im iście ceramicznego pobłysku. Bardzo podoba mi się ten efekt. :) Zastanawiam się tylko, czy by ich jeszcze trochę nie 'dobłyszczec' lakierem do karoserii :P


Szyszki leżały jedna obok drugiej, a spójrzcie jak różnią się kształtem 'płatków' :) Zadziwia mnie to nieustannie. Bardzo lubię je obie. :)

A oto baner wyzwania Kreatywnego Kufra:


Trzymam kciuki i za Was w tym wyzwaniu :))

Dziś cały dzień filcowałam, tylko wstepnie kulki na sucho, by potem skurczyć je pod ciepłą wodą- cały dzień grzałam się w łóżku... A szkoda by było zmarnować cały dzień- nawet tak chory.. Powstało 30 w połowie ufilcowanych kulek. ;) Dałam się również pochłonąć kilku artykułom z zeszłorocznego "Twojego Stylu", oraz tajnikom produkcji rzeczy codziennego użytku w "Jak to jest zrobione?". Czasami przydaje sie taki jeden dzień na obijanie się, od jutra jednak liczę, ze poczuje się na tyle dobrze, że wracam do gry. Dwa dni nieobecności- 4 sprawdziany do nadrobienia...

Życzę Wam udanego weekendu!
N.

8 komentarzy:

  1. Broszka ciekawa.Takiej jeszcze nie widziałam.
    Ps.Podeślij adres wyśle cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl! Broszka z szyszki! Gratuluje i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysły! Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu jest wszystko o Karolince - http://karolinkaurban.blogspot.com/2013/02/rekodziea-dla-karolinki.html.
    Cekiny wyśle w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszki muchy zdecydowanie możesz zgłosić do KK:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...