niedziela, 15 kwietnia 2012

Moc kokardek i dobrych nowin

Zacznę może od dobrych nowin. No więc przyjęto mnie do dwóch nowych galerii internetowych. Do ArtStacji i decoLab. Możecie tam już znaleźć pierwsze z moich prac. Na ArtStacji kolczyki z jednego z wcześniejszych postów. A na decoLab, pierwsze z moich kontrastujących broszek, których zdjęcia zaraz Wam przedstawię. :)





Broszki dostępne na decoLab to dwie pierwsze broszki z kolekcji "Wiosenny zawrót głowy"
A oto i one
"Na turkusowo"



"Na zielono"




Teraz dodam jeszcze kilka słów o moim małym, nowym bziku. :) Po wykonanniu pierścionka z kokardką, zlapałam na ich punkcie bakcyla i kupilam troche tasiemek.

Wyszło z nich trochę słodkich kokardek. Niektóre umocowane są już do spinek, do innych kupiłam już opaski jako bazy :)


Nie mogę Wam niestety pokazać większej ilosci prac, gdyż wszystko co powstało w ostatnim czasie powstało na wymianki. Zarówno grupowe jak i prywatne. Nie mogę się doczekać pierwszych paczek, które do mnie dojdą, jak i wysłania moich prezencików. :)

Przypominam, że to już ostatnie chwile, by zapisać sie na moją Zakochaną Wymiankę- pozostało jedynie 5 dni!
Notkę z zapisami znajdziecie klikając w baner wymianki w prawym górnym rogu ekranu. :)



2 komentarze:

  1. Kokardki p[iękne. Też zaczęłam robić. Jakieś 2tyg temu, ale aparat mam niesprawny, zdjęcia robi, ale tragiczne. A po wełnę nie mam niestety kiedy pojechać.
    A co do suchego bloga mojego. Nie potrafię jakoś tak pisać, że zapraszam do siebie. A zdjęć raczej nie będę miała dużo. Bo aoparat nie taki. Ale Tobie gratuluję takiej wielkiej publiczności:)
    Ty robisz coś dużo oryginalniejszego niż ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta turkusowa broszka jest świetna. A to, że Cię przyjmą do tych galerii było oczywiste z takimi pięknymi rzeczami, które robisz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...