wtorek, 10 kwietnia 2012

Duzo radości na jeden kęs

Dziś mój dzień, choć nie dobiegł jeszcze ku końcowi- już mogę nazwać udanym. Co prawda nie udalo mi się nigdzie dostać grubego różowego filcu, by zrobić dla mamy broszkę, ale jeszcze się uda. A nie tylko filcem człowiek zyje.. :)) Opowiec więc chronologicznie o radościach dnia dzisiejszego. (Ehh.. ostatnio zawalam Was moimi postami- nie martwcie się, kiedy skończy się wolne, będę miała dużo mniej czasu na to)
W poszukiwaniu filcu natknęłam się na pasmanterię. Moja radość była ogromna, gdy natknęłam się tam na wełnę czesankową w moich dwóch ulubionych kolorach. Pierwszy raz kupowałam wełnę, a że nie mialam szczególnie grubego portfela kupiłam tylko dwa kolorki, zapominając nawet o igle.. Więc na razie wyfilcuję coś na mokro.. :)) Marzą mi się korale w tychoto pięknych kolorach:


Zorientowałam się, że mam świra na punkcie tych kolorów. Na zimę kupilam obie takie szaliki, ostatnio zamówiłam bransoletki i filc, a teraz jeszcze kupiłam wełnę. :)
Dziś wyniki czasankowego candy.. nie wyobrażacie sobie jak bardzo bym się cieszyła, gdyby mi się poszczęściło.. :))
Jakie szczęście spotkało mnie następnie? Otóż wracam do domku, a tam czekają na mnie trzy niespodzianki!
Pierwszą była paczka ze świata koralików, gdzie doczekałam się ogromnej dostawy zapieć do broszek- głównie talerzyków, sztyftów do kolczyków, silikonowych baranków (wszystko to w ilościach kosmicznych), oraz sporej ilości białych i fioletowych szklanych perełek, odrobiny drobnych koralików w żółtym, zielonym i perłowym kolorze. Trozku koralików z szkła czeskiego, troche filcowych arkuszy i wiele innych drobiazgów, które.. uszczęśliwiają :))


Zapięć było ponad 50. :) Dotarliście aż tak daleko w moich pismenych wypocinach? Dziękuję!
Teraz pora na kolejne podziękowania. acznę od Mango Clay, gdzie wygrałam nagrodę w candy losowanym wśród obserwatorów.
Dostałam takie oto, przepiękne pączusie w moim ukochanym kolorze. :))


Wybaczcie mi, że nie mam odpowiednich warunkó do robienia zdjęć kolczykom wiszącym.
Dotarla do mnie również pzesyłka od Gościnnej projektantki Szuflady- Jagody
Dzięki mojej nakrapianej ukochanej opasce dostałam przepiękną decu nagordę jej autorstwa! :)
Wiosenne kolczyki- z kazdej strony inne, choć równie wiosenne


Gdybym miała skończyć na radościach dnia dzisiejszego skończylabym właśnie tu. Niektórzy z Was właśnie tego pewnie chcą.. Odpuszczę Wam więc część moich ostatnich prac, a pokażę jedynie obiecane sztyfciki. :))

Oto one (jak widzicie, kolczyki też powstały w ukochanych kolorach) :





Jeszcze coś w grochy:


Oraz MOJE kolczyki. Nareszcie coś z tego materiału trafiło się dla mnie. Starczyło jeszcze na mini-broszkę, którą zaprezentuję kiedy indziej. :))


Dodam jeszcze jedno ogloszenie, cóż, chyba po raz ostatni, ale kto wie...
Wymienię mulinę UWAGA- na czesankę wraz z igłami! (inne techniki również są cudowne, ale tym zainteesowałam się ostatnio sczególnie.)
Inne oferty również proszę zgłaszać na mojego maila szarunia@gmail.com, ale w pierwszej kolejności jestem chętna właśnie na czesankę. ;))



Dziękuje Wam bardzo za cierpliwość i stale czytywanie moich długaśnych postów! Jesteście cudowne. :) Dziękuję Wam również za wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach i przepraszam, jeżeli na któreś Wam nie odpisałam- gapa ze mnie. :)





11 komentarzy:

  1. Piękne kolory tej wełny i kolczyki niebieskie super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, tyle radości i to w jednym dniu.. no nieźle :)
    Gratuluje wygranej, piękności dostałaś. A twoje kwiatuszki są prześliczne.
    Mam do ciebie jeszcze pytanko gdzie zakupiłaś te talerzyki-zapinki do broszek.. kurcze jakoś nigdzie nie moge trafić.. albo źle szukam :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolczyki :) szczególnie wszystkie niebieskie- to mój ulubiony kolor ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaardzo udany dzien :) fajowo
    ps. tak, opaski oplatam samodzielnie wstazkami satynowymi, kleje koncowki klejem na goraco, trudno sie robi, bo zawijajac wstazke nierowno sie uklada, trzeba mocno naciagac i to tez czasem nie pomaga :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, manekin pozyczony :) dobra kolezanka a raczej jej tesciowa uzyczyla mi go na tak dlugo jak potrzebuje, bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kwiatuszki:) Dziękuję za przyjęcie mnie do zabawy...to moja pierwsza wymianka i tym bardziej cieszę się ogromnie:):)Pozdrawiam Cie cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No szkoda, że nie wygrałaś mojego Candy.. :) Ale to już nie ważne. Chciałam tylko wspomnieć, że kolczyki Twojego autorstwa są po prostu obłędne! Na dniach poszperam w moich zapasach, jeśli znajdę coś, za co mogłabym się wymienić, z pewnością się odezwę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny, zapraszam częściej :))))
    Ps.grafika od zaprzyjaźnionej osóbki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jesteś niesamowita, Twoje wyroby są cudne!
    Jak to miło, że na świecie są ludzie tak zdolni i kreatywni jak ty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...