środa, 4 kwietnia 2012

Bardzo pilne pytanie!

Kochane Twórczynie! (szczególnie filcujące Panie!)

Czy igłę do filcowania i ew. gąbkę (podobno można używać takich do zmywania??) można zakupić poza sklepami internetowymi? Jeśli tak, to gdzie? Szukałam już trochę, ale w wielu miejscach nawet nie wiedzieli co mam na myśli.. :( I czy może któraś z Was kupowala kiedyś czesankę z światkoralików2? Mam tam spore zamówienie i chciałam do niego eksperymentalnie dorzucić wełnę, ale to byłoby kupno w ciemno i nie chcę wydać pieniędzy na kota w worku... Zamówienie chcę składać na dniach dlatego piszę do Was gdy tylko wpadła mi na to myśl.. Filcowanie na morko poznałam dziś i bardz mi się spodobało, ale gdyby miała filcować to chętniej na sucho..

Więc do Dobrych Filcowych Duszyczek Blogspotu:
1. Gdzie zakupić igłę/igły?
2. Co sądzicie o tym produkcie? http://www.swiatkoralikow2.pl/product_info.php?products_id=13679 

Ratujcie Niedoświadczoną Blogerkę w Kropce!
Całuję i czekam na ew. odpowiedzi w komentarzach lub na szarunia@gmail.com 
Będe Wam dozgonnie wdzięczna..

Dodaję jeszcze zdjęcie mojej ostatniej pracy, którą właśnie skończyłam. Uwielbiam tworzyć na zamówienie. Nowe wyzwania to jest to, co tygryski lubią najbardziej. :))

5 komentarzy:

  1. Przede wszystkim - śliczna broszka :)
    A przechodząc do tematu... W mojej okolicy również nie ma sklepu z akcesoriami do filcowania. Swoje igły zakupiłam na Allegro, czesankę również. Cena czesanki w Świecie koralików jest bardzo niska, ale to nie znaczy, że czesanka jest kiepska (przynajmniej moim zdaniem).
    Gdy kupowałam czesankę, postawiłam głównie na tę tańszą, dokupując tylko jedną, czy dwie droższe. Przyznam szczerze, że tańsza filcowała się szybciej, łatwiej i przyjemniej. Ja również filcowałam na sucho (nie lubię ciapania się w wodzie). Myślę, że nie pozostaje nic, niż kupić jakąś niewielką ilość tej czesanki przy okazji planowanych zakupów, a dopiero jeśli okaże się, że to jest to - dokupienie większej ilości (wiem, że koszty przesyłki się podwoją, ale lepiej zapłacić dwa razy za przesyłkę, niż kupić byle-co i zniechęcić się do filcowania raz na zawsze). Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawka.. Cena w świecie koralików jest przeciętna.. właśnie sprawdziłam na Allegro, bo już nie pamiętałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka - cudo! U mnie, świetnej jakości wełna jest w Bocianie. I w miarę przystępnej cenie, ale niestety nie mają swojej strony internetowej!
    Trzymam kciuki w polowaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z reguły większość rzeczy kupuje na allegro. Mam wełnę, totalnie nie wiem jakiej jakości (kupiłam aby dobić cenę do darmowej wysyłki, a przy okazji spróbować filcowania) i całkiem sympatycznie robi się z niej koraliki na mokro. I chyba mam szczęście, bo w moim mieście jest pasmanteria, taka totalnie nie pozorna, wielu rzeczy w niej nie ma, ale 2 rozmiary igieł i czesankę mają:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...