niedziela, 11 marca 2012

Wiosennie i optymistycznie

Weekendowy humorek mnie nawiedził po wczorajszym bardzo miłym dniu. Czyżby natura powoooolutku rodziła się do życia? Wiosno nadciągaj! Natchniona pogodą wzięłam się w końcu w garść i wykonałam dwie broszki na zamówienie, które wyszły mi tak, że sama nie mogę się nimi nacieszyć. Zdjęcia nie oddają jednak ich urody, lekkości materiałów i błysku koralików. :)
 Obie wykonane z poliestru i wyszyte szklanymi, drobnymi koralikami. Powyższa w pięknych, soczystych kolorach błękitu i zieleni, a ukazana niżej, z dodatkiem organzy w benzynowym-różowym kolorze jest broszką "dziewiczą" jak sobie zażyczyła Ania. :)


Ostatnio powodzi mi sie dobrze, ale ogrom starych produktów zalega na półkach, więc żaeby zachęcić do kupowania gotowych już produktów długo oczekiwana promocja! ::) Bardzo się cieszę z licznych zamówień, więc mam nadzieję, że i takich mi nie zabraknie! 

 NA CAŁOŚĆ DOSTĘPNEJ BIŻUTERII Z ARCHIWUM
Promocja trwa do 20 III
i dotyczy wyłącznie gotowych i przedstawionych w archiwum na fotoblogu i blogspocie produktów.
 Promocja nie dotyczy ceny przesyłki. 

1 komentarz:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...