piątek, 23 marca 2012

Oddam muline i wycieczka do miasta :))

Oh, chciałbym napisać Wam o wszystkich moich pomysłach na wymianki w których biorę udział. :)) Ale nie powiem! Cicho sza! Wysłałam dziś paczkę do Pando-ry, z którą umówiłam się na prywatna wymiankę, podobnie jak z Kitty. Do Pandorki powędrowały trzy broszki, dwie według życzenia, jedna z jedynie zasugerowanym kolorem- więc niespodzianka. Tak więc z wstawieniem zdjęcia poczekam aż paczuszka dojdzie. :))



Dokupiłam dziś troche filcu, dodam więc powyżej zdjęcie, które w przypadku połowych kolorów wogóle ich nie oddaje, zlewa odcienie żółci i z beżu robi pomarańcz. Zimne kolory oddaje doskonale. W tych kolorach można składać zamówienia na broszki. ;) Jutro postaram się zrobić zdjęcie w naturalnym świetle. ;))

Na wymiankę z Kitty w ten weekend przygotuję broszki kwiatki z filcu i dwa komplety kolczyków. 'Majeteczek' i torebki od niej już nie mogę się doczekać i podryuję na krześle z szczęścia. :))

Niżej widzicie prototyp broszek, które zamówiła Kitty.
Kolory jak przystało na zdjęcie robione wieczorem marne, a kształt broszki trudny do sfotografowania, ale jest naprawdę śliczna, jestem z niej dumna. :))

Ponawiam ponadto moje ogłoszenie. Dostałam kilka zgłoszeń, lecz dwie bloggerki zamilkły, a zestaw do robienia karteczków (choć śliczne) mnie nie interesuje. ;))

30szt muliny do wymiany w kolorach:
9szt ciemnozielonej muliny +2 sztuki troszkę jaśniejszej, ciemnozielonej +4szt limonkowej + 5sztuk pastelowo różowej + 6szt jasnofiołkowej + 5szt beżowej w dwóch ledwo różniących się od siebie kolorach. Wychodzi 30sztuk muliny, każda po ok 1,50zł. ;))

UWAGA! Chcę spróbować nowych technik, wiec wymienię sie jedynie za 'zestawy startowe'- tak to po cichu nazywam. 
Interesuje mnie modelinka, wełna do filcowania, ale i sutasz (wraz z tym co uważacie za konieczne dla tych technik), ew decu, ale wraz z np. deseczkami do stworzenia kolczyków itp.
(i instrukcją- słyszłam, że można posłużyć się wikolem, ale jak? w jakich ilościach? ;))


Dodam jeszcze kilka słów o dzisiejszym dniu, który spędziłam w mieście z Kamilą. :) Pstrykałyśmy zdjęcia na konkurs "Magiczna Bydgoszcz", oto kilka z moich prac:




I moje ulubione- Mosty Zakochanych:










1 komentarz:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...