sobota, 17 marca 2012

32. Duze ilosci muliny i wiecej

Co mogę powiedzieć o dzisiejszym dniu.. Siedziałam i oglądałam Detektywa Monka szyjąc. Czuję się dziś równie zagubiona jak on, od kiedy wstałam plątały mi się nogi i czułam się strasznie samotna. W taką ładną pogodę, aż nie wypada. I co zrobiłam w swojej głupocie? Zasłoniłam okna i usiadłam przed telewizorem. Złapał mnie okropny dołek, gdy zamiast pocieszyć się najukochańszym ciastem bezowym załamałam się, że nie mam miejsca na obiad.. (co teraz mnie troszkę bawi. :) ) Dalej tworzyłam. Ale wiecie co? Kusi mnie, żeby spróbowac cos nowego, oglądam Wasze blogi i aż mnie swędzi z chęci uszycia czegoś większego, albo zrobienia własnego notesu.. Tyle, że to nie jest takie hop siup. Ani jeśli mowa o materiałach, ani mówiąc o wykonaniu :) Z gotowych już materiałów, które zostały mi po ostatnich pracach powstały trzy kolejne broszki.

Pierwsza, różowa w moim ukochanym zestawieniu kolorystycznym. Z koralikiem w środku, który mnie wprost zauroczył. :)
Druga, przywodząca na myśl morską toń mieni się i mruga do każdego mnogością cekinów i koralików z szkła czeskiego. :)

Trzecia, zrobiona z myślą pasowania do mojego letniego kompleciku- brązowego kapelusza z olbrzymim rondem i niebiesko-granatowego stroju kompielowego. :) Jest większa od dwóch poprzednich, ale nie chciałam wydziwiać za bardzo. :)


Czego już próbowałam? Poza kwiatkami, broszkami z filcu (nie wykorzystałam jeszcze wielu możliwości), bransoletkami z muliny, kolczykami, chyba niczego więcej. JESZCZE. Dopiero zaczynam swoją przygodę w świecie handamde i potrzebuję Waszego wsparcia i otuchy której ciągle mi dodajecie. :) Może doradzicie mi czego spróbować? Polecicie jakieś materiały do szycia pluszaków, lub jakas alternatywę? Byoleby tylko nie za bardzo dającą w kość portfelowi. :)

Chciałabym jeszcze dodać, że mam
W kolorach  ciemnej zielenii, limonki, różu, fiołkowego fioletu, beżu i kilka pojedńczych w innych kolorach.
Mulina w większości nienaruszona (7-8m)
Chetnie wymienię się za inne przydasie. :)




Zapraszam Was kochane czytelniczki i czytelnicy do akcji Marzycielska Poczta. 
Przesyłając zwykłą kartkę czy list, możemy sprawić wiele radości dzieciom nieuleczalnie chorym. Czyż nie każdy z nas marzy o takim liście? Ile radości może to dać dziecku..
http://marzycielskapoczta.pl/

8 komentarzy:

  1. śliczne są:) podziwiam Twoje prace, a z dołkami czasem tak jest, że zupełnie bez sensu i nie w porę przychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz spróbować szycia pluszaków to polecam 100% bawełnę i polar, pluszaki wychodzą fajne a chyba najlepiej się to szyje, a jak za małe pieniążki to polecam recykling, coś czego nie nosisz może dostać drugą szanse

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłabym zainteresowana wymianą za mulinę. Co chciałaby Pani otrzymać w zamian? Pozdrawiam
    http://beretta-art.blogspot.com/
    beretta4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. nie wiem jakiej galerii sprawa dotyczy:)
    2. co to za galeria, że bierze tylko 3% prowizji?:P
    3. jak nawiązujesz współpracę i wystawiasz swoje prace nie wiedząc na jakiej zasadzie dobywają się rozliczenia? odważna jesteś:D
    4. jeśli galeria zajmuje się sprzedażą musi mieć jakiś ogólnodostępny regulamin współpracy, gdzie powinny być określone zasady rozliczeń;)
    5. jeśli już masz płacić prowizję to na pewno od samej wartości rzeczy, bez przesyłki:)

    A moje statystyki to zlepek kodów z kilku stron i mnóstwo kombinacji w HTMLu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)Dziękuję Ci za zaproszenie do wymianki,jednak u mnie ta sliczna mulinka leżałaby bezuzytecznie ,ostatnio całkowicie rzuciłam haft :)
    śliczne broszki,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam jestem tu pierwszy raz, ale podziwiam wszystkie wspaniałości, zapraszam do mnie na CANDY pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy Twoja propozycja wymianki jeszcze aktualna, ale ostatnio Majalena na swoim blogu, pytała o mulinę. może zechce się wymienić..
    śliczne kwiatule!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...